Про журнал

НАУКОВИЙ ЖУРНАЛ «ОСВІТНЬО-НАУКОВИЙ ПРОСТІР»

рецензоване видання, що публікує наукові статті у галузях 

01 – освіта/педагогіка (011 – освітні, педагогічні науки; 012 – дошкільна освіта; 013 – початкова освіта; 015 – професійна освіта)

05 – соціальні та поведінкові науки (053 – психологія)

Журнал отримав рекомендацію комісії Міністерства освіти і науки України на присвоєння категорії «Б» (педагогічні спеціальності – 011, 012, 013, 015) відповідно до Наказу МОН України від 20.06.2023 N 768 (Додаток 3). Журнал включений до переліку наукових фахових видань України, в яких можуть публікуватися результати дисертаційних робіт на здобуття наукових ступенів доктора наук, кандидата наук та ступеня доктора філософії.

Відповідно до Наказу МОН України №1035 від 23.08.2023 (Додаток 3) журналу присвоєно категорію «Б» (психологічні спеціальності – 053). Видання включено до оновленого переліку наукових фахових видань України.

ISSN (Print) 2786-6890

ISSN (Online) 2786-6084

УДК: 37:001(051)

DOI (Digital Object Identifier), як один із найбільш важливих та затребуваних інструментів сучасного науковця – надається кожному опублікованому матеріалу.

Міжнародні, закордонні і національні реферативні та наукометричні бази даних, до яких включено наукове видання:

Тематична спрямованість наукового фахового видання (спеціальності, за якими видання публікує наукові праці): 011  «Освітні, педагогічні науки», 012 «Дошкільна освіта», 013 «Початкова освіта», 015 «Професійна освіта (за спеціалізаціями)», 053 «Психологія».

Проблематика і науково-дослідна спеціалізація: концептуальні питання, тенденції і пріоритети сучасної педагогічної та психологічної освіти і науки: історія, сучасність, питання теорії та методології, інноваційні освітні та психотерапевтичні методи, методики, техніки та технології; управління в галузі освіти, теоретичні і прикладні аспекти вікової та педагогічної психології; педагогічна діяльність в закладах освіти; проблеми практичної підготовки майбутнього вчителя і психолога; професійна самореалізація майбутнього педагога і психолога.

ЗАПРОШУЄМО представників наукової спільноти, освітян України і зарубіжжя до відвертої і конструктивної дискусії на сторінках нашого журналу та очікуємо на публікації з результатами авторських досліджень, які збагачуватимуть зміст сучасної педагогічної освіти і науки.

Будемо раді бачити вас серед авторів нашого журналу!