Про журнал
НАУКОВИЙ ЖУРНАЛ «ОСВІТНЬО-НАУКОВИЙ ПРОСТІР»
рецензоване видання, що публікує наукові статті у галузях
01 – освіта/педагогіка (011 – освітні, педагогічні науки; 012 – дошкільна освіта; 013 – початкова освіта; 015 – професійна освіта)
05 – соціальні та поведінкові науки (053 – психологія)
Журнал отримав рекомендацію комісії Міністерства освіти і науки України на присвоєння категорії «Б» (педагогічні спеціальності – 011, 012, 013, 015) відповідно до Наказу МОН України від 20.06.2023 N 768 (Додаток 3). Журнал включений до переліку наукових фахових видань України, в яких можуть публікуватися результати дисертаційних робіт на здобуття наукових ступенів доктора наук, кандидата наук та ступеня доктора філософії.
Відповідно до Наказу МОН України №1035 від 23.08.2023 (Додаток 3) журналу присвоєно категорію «Б» (психологічні спеціальності – 053). Видання включено до оновленого переліку наукових фахових видань України.
ISSN (Print) 2786-6890
ISSN (Online) 2786-6084
УДК: 37:001(051)
DOI (Digital Object Identifier), як один із найбільш важливих та затребуваних інструментів сучасного науковця – надається кожному опублікованому матеріалу.
Міжнародні, закордонні і національні реферативні та наукометричні бази даних, до яких включено наукове видання:
- Google Scholar (2023)
- Open Ukrainian Citation Index (2023)
- «Наукова періодика України» в Національній бібліотеці України імені В.І. Вернадського НАН України (2023)
- Національний репозитарій академічних текстів (електронна версія видання розміщується в репозитарії університету) (2022):
Випуск 1, Випуск 2, Випуск 3, Випуск 4, Випуск 5, Випуск 6
Тематична спрямованість наукового фахового видання (спеціальності, за якими видання публікує наукові праці): 011 «Освітні, педагогічні науки», 012 «Дошкільна освіта», 013 «Початкова освіта», 015 «Професійна освіта (за спеціалізаціями)», 053 «Психологія».
Проблематика і науково-дослідна спеціалізація: концептуальні питання, тенденції і пріоритети сучасної педагогічної та психологічної освіти і науки: історія, сучасність, питання теорії та методології, інноваційні освітні та психотерапевтичні методи, методики, техніки та технології; управління в галузі освіти, теоретичні і прикладні аспекти вікової та педагогічної психології; педагогічна діяльність в закладах освіти; проблеми практичної підготовки майбутнього вчителя і психолога; професійна самореалізація майбутнього педагога і психолога.
ЗАПРОШУЄМО представників наукової спільноти, освітян України і зарубіжжя до відвертої і конструктивної дискусії на сторінках нашого журналу та очікуємо на публікації з результатами авторських досліджень, які збагачуватимуть зміст сучасної педагогічної освіти і науки.
Будемо раді бачити вас серед авторів нашого журналу!