Формування професійної іншомовної компетентності майбутнього педагога в умовах дуальної освіти

Автор(и)

  • Ліпатов В. М. Український державний університет імені Михайла Драгоманова
  • Попова Л. М. Український державний університет імені Михайла Драгоманова

DOI:

https://doi.org/10.31392/ONP.2786-6890.6(1).2024.05

Ключові слова:

дуальна освіта, професійна підготовка, теоретичні і практичні складові навчання, заклади вищої освіти, елементи трансверсальності, навчання, що базується на поєднанні з роботою, іншомовна компетентність, вчитель іноземної мови

Анотація

У статті розглядається актуальність питання формування іншомовної компетентності майбутнього вчителя в умовах професійної підготовки в системі дуальної освіти. Дослідження важливості володіння іноземними мовами в професійній підготовці в контексті дуальної освіти має важливе значення для вирішення сучасних освітніх проблем, інформування про політику та розробку навчальних програм, підвищення показників працевлаштування, сприяння міжкультурному взаєморозумінню та внеску в освітні дослідження. У світі, що стає все більш взаємопов’язаним, розуміння ролі іноземної мовної компетенції в підготовці вчителів може допомогти вирішити проблеми, пов’язані з мовним різноманіттям і багатокультурністю в освітніх установах. У цьому дослідженні виокремлюється значення іноземної мовної компетенції в контексті дуальної освіти для майбутніх учителів. Оскільки глобальний освітній простір розвивається, вимоги стають дедалі різноманітнішими, здатність ефективно спілкуватися кількома мовами є важливою для вчителів, щоб підтримувати навчання студентів і співпрацювати з колегами з різних мов. Завдяки підходу дуальної освіти майбутні вчителі можуть розвивати практичні навички та теоретичні знання, одночасно сприяючи володінню іноземною мовою та міжкультурному розумінню. Спираючись на відповідну літературу та емпіричні дослідження українських та зарубіжних вчених, це дослідження вивчає роль іноземної мовної компетенції в підготовці вчителів та її наслідки для практики в класі. Крім того, у дослідженні аналізуються переваги та проблеми інтеграції навчання іноземних мов у програми подвійної освіти, наголошуючи на важливості узгодження вивчення мови з професійним розвитком і контекстом реального навчання. Зрештою, це дослідження має на меті зробити внесок у поточний дискурс щодо ефективної підготовки вчителів та просування багатомовності в освіті. До дослідження формування професійної іншомовної компетентності майбутніх учителів у дуальній освіті можна підійти з різних позицій, зокрема, розглядаючи лінгвістичну, педагогічну, соціокультурну та когнітивну перспективи. Вивчення зв’язку між володінням іноземною мовою та можливістю працевлаштування майбутніх учителів, перспективами кар’єри та професійним зростанням може підкреслити важливість мовних навичок на ринку праці.

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-06-07

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають